BAŞVURU, HASTA KABULÜ VE HİZMET SÜRECİ
1.Hasta
veya hasta yakını tarafından 444 38 33
numaralı ulusal çağrı merkezine hastanın
başvuru nedeni, kimlik ve iletişim bilgileri ve hasta yakınlarının iletişim bilgileri
verilerek başvuru yapılır
2.Ulusal
Çağrı Merkezi tarafından kaydedilen başvurular Evde Sağlık Hizmetleri İl
Koordinasyon Merkezine iletilir.
3. Hastaneden taburcu aşamasında olup evde sağlık
hizmet ihtiyacı olduğu değerlendirilen hastalar, müdavi hekim tarafından
koordinasyon merkezine bildirilir.
4.
Ulusal çağrı merkezi tarafından alınan başvurular Koordinasyon merkezi
tarafından mesai saatlerinde yapılan ön
değerlendirme neticesinde taleplerini uygun görülen hasta için, ikamet ettiği
yerin yakınlığını, sağlık hizmeti ihtiyacının düzeyini ve hasta yoğunluğunu
dikkate alarak, uygun görülen Evde
Sağlık Hizmetleri Ekibine yönlendirilir.
5.Evde
Sağlık Hizmetleri birimince hasta veya hasta yakınları aranarak en kısa süre
içerisinde mesai saatleri içerisini kapsayacak şekilde randevu verilir.
6 .Görevlendirilen birim tarafından yerinde
değerlendirme sonucunda başvurusu olumsuz neticelenenler ayrıntılı olarak
bilgilendirilir. Hastanın evde sağlık hizmetine kabul edilip edilmediği
koordinasyon merkezine iletilir.
7.Evde sağlık hizmetleri kapsamında olmayan başvuru
sahipleri, koordinasyon merkezi tarafından, talep edilen hizmet ile ilgili
kurum ya da kuruluşlara yönlendirilir.